ceturtdiena, 2014. gada 29. maijs

I'll be back!

Jeb pārfrāzējot slaveno Ārnija, Kalifornijas Terminatora/eks-Gubernatora teicienu, I'm back, to do some blogging! Jau kādu laiku man bija vēlme uzcept blogu par šahu, tikai tagad beidzot saņēmos. :) Iesākumā par manām tehnoloģiskajām spējām - neesmu arī nekāds Blogspot iesācējs! Šeit ir mani pāris iepriekšējie projekti:

  • Vasaras ceļojums pa Eiropu - 2010.gadā kopā ar Ilmāru Starostītu, Vadimu Daškēviču, Vitāliju Samoļinu un mazo Maksimu Makukinu gandrīz divus mēnešus apbraucām visu Eiropu, piedaloties dažādos turnīros un brīvos brīžos kārtīgi izklaidējāmies. Tagad droši varu teikt, ka tas bija viens no maniem mūža labākajiem piedzīvojumiem, kuru joprojām atceros ar smaidu. Gribētos kādreiz ko tādu atkārtot, bet kādā formātā un kad - nav ne jausmas.
  • Prison Break (Izlaušanās) - viss par populāro TV seriālu "Prison Break", kas diemžēl jau ir noslēdzies, un turpināt rakstīt par pārdrošām izlaušanās gadījumiem reālajā dzīvē, vai arī par nu jau nokancelēto "Breakout Kings" man kaut kā negribējās. Sak, bija interesanti, bet laiks doties tālāk.
  • Pārējos neminēšu, jo tie bija vairāk kā testa poligoni, kur es izmēģināju spēkus HTML un Javascript, ar mainīgiem panākumiem. Ja nu vēl kāds atceras, savulaik ap 2005.-2006.gadu biju galvenais atbildīgais par Latchess.lv forumu, ar kura tehnoloģisko pusi biju ne pa jokam aizrāvies. Bet nu pa burbuli kā Titāniks nogāja gan pats Latchess, gan mana interese par interneta forumiem.

Pagaidām man ir tikai tāda aptuvena nojausma, par ko es rakstīšu šajā blogā. Droši vien, kaut kādus apskatus no turnīriem, kuros esmu piedalījies ar interesantāko partiju vispārīgām analīzēm, pacepšos par kādām aktuālām šaha tēmām, droši vien iemetīšu savu turnīru kalendāru, varbūt kādreiz parunāšu par ko citu vairāk ikdienišķu (piemēram, kā šodien es pamanījos izbesīties veselas trīs reizes ikdienišķās situācijās!). Ar laiku, iespējams, šis blogs par kaut ko evolucionēs, un kļūs par interesantu lasāmvielu Latvijas šahistiem. Varbūt arī nē un nomirs dabīgā nāvē pēc pāris ierakstiem - nebūšu šokēts. :) Galvenais, lai pašiem ir interesanti - paskatīsimies!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru