svētdiena, 2015. gada 20. decembris

Bronza

Australasian Masters turnīrs ir noslēdzies - pēdējās divās partijās izcīnīju vēl vienu uzvaru un neizšķirtu, kas kopsummā man gan deva tikai 3.vietu. Nekur augstāk man neizdevās pakāpties, jo konkurenti neatdeva saviem pretiniekiem tik daudz punktus, cik man gribētos.

8.kārtā spēlēju ar gados jaunu austrāliešu šahistu Bobiju Čengu un liktenis bija lēmis, ka šī būs mana visgarākā partija šaha profesionāļa karjerā, vismaz līdz šim. 168 gājieni, piecarpus stundas līdz pusnaktij, līdz tika fiksēts neizšķirts. Obektīvi runājot, laikam loģisks rezultāts, lai gan uzvarēt bija iespējas gan man, gan manam pretiniekam. Man gan šis neizšķirts bija nepatīkams tādā ziņā, jo līdz ar to es nevarēju vairs pakāpties augstāk par 3.vietu kopvērtējumā.

Pēdējā kārtā man ar baltiem bija jāspēlē ar jaunizcepto austrāliešu lielmeistaru un izlases līderi Maksu Ilingvortu, kuram bija 7 punkti no 8 (man 5.5, līdz ar to noķert vairs nevaru) - motivācijas spēlēt īpaši nebija, tāpēc nolēmu mazliet bez riska atklātnē pabīdīt figūras un paskatīties, kas sanāks. Pretinieks ļoti ātri un agresīvi izspēlēja atklātni un es sapratu - ātra neizšķirta te nebūs! Nu labi! Pēc pieļautas kļūdas mans pretinieks jau piedāvāja neizšķirtu, taču tīri principiāli es atteicos - kāda jēga tad ir uzsākt cīņu, un tad no tās izvairīties? Plus man vienkārši ir labāk. Uzvarēju diezgan ātri un kopumā labu partiju. Reitings turnīrā pēc briesmīgā sākuma aptuveni pa nullēm, kopumā klasiskajā šahā Austrālijas tūres laikā pieliku 4 punktus, tā ka uz 1.janvāri ELO ir jābūt 2607. Paliek vēl 43 punkti līdz manam nākamajam mērķim. :)

Vakar ar Leonīdu aizgājām līdz Crown atpūtas kompleksam, kurā ir viss - viesnīca, izstādes, koncerti, kazino utt. Labi pavadījām laiku, viss spīd un laistās - jā, šādā viesnīcā es gribētos apmesties!

Šodien mazliet uzjautrinājāmies Chess-News.ru organizētajā radio intervijā - pārāk nopietni tai lietai nevar pieiet! Ceru, ka klausītājiem patika - tie, kas nedzirdēja, var paklausīties arhīvu. :)

Rīt īsta odziņa - jaunākie Zvaigžņu Kari IMAX kinoteātrī! Es jau lasu atsauksmes, ka esot laba filma - vai tiešām J.J. Abrams spēj uzcept labākus zvaigžņu karus par pašu Lūkasu? Būs interesanti. Vakarā blica turnīriņš, bet parītdien es jau dodos uz māju pusi! Yay!









Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru