ceturtdiena, 2015. gada 3. decembris

Man ir jauns favorīts!

Wow!!! Pēc šodienas es pilnīgi noteikti varu apgalvot, ka man ir jauns favorīts mīļāko pilsētu sarakstā, un tā ir Sidneja! Lasvegasa vai Ņujorka – tā ir vēsture! Šodien visu dienu es veltīju pilsētas apskatei un tikai pārliecinājos, ka te ir ko redzēt, un redzēt un vēlreiz redzēt. Bezgalīgs dabas skaistums,  eleganta arhitektūra, visapkārt laimīgi un smaidoši cilvēki – nu kā var nemīlēt Austrāliju!

Šodien ar “sightseeing tours” izbraukāju visus galvenos maršrutus pa pilsētu un tagad man ir priekšstats, no kā sastāv šī pilsēta, kas ir skaistākās vietas. Pa ceļam piestāju arī slavenajā Sidnejas akvārijā – emocijas lieliskas, bet vairāk gan aizrāva Bondi pludmale. Braucot garām un vērojot sērfotāju sacenšanos milzīgajos kristālzilos viļņos – tas ir kaut kas!

Kā teiktu Terminators – I’ll be back! Rīt uz Melburnu – man gandrīz vai bail sametas, ka Sidneja būs uzstādījusi tik augstu latiņu, ka to būs grūti pārspēt, ka lai emociju ziņā turpmākais vairs nav vilšanās. Tikmēr ko es varu pateikt par Vasilu – fantastisks cilvēks! Šķiet, ka savā mūžā esmu saticis tikai pāris cilvēkus, kuri savā laipnībā un sirsnībā var viņam līdzināties – jūtos ļoti pagodināts, ka man bija iespēja pie viņa ģimenes pavadīt laiku, par ko Tev milzīgs paldies!












Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru