sestdiena, 2015. gada 12. decembris

Pēc 13 uzvarām reiz pienāk arī neizšķirts

Oi, šodien bija gara diena! Vispirms es biju piekritis uzspēlēt Melburnas šaha kluba ātrā šaha turnīriņā Allegro, kurā piedalījās kādi 3 IM ar reitingu virs 2400, pārējiem zemāk. Partijas sanāca labas, un spēlējot relaksēti man izdevās turnīrā uzvarēt ar 7 punktiem no 7!

Pēc turnīra beigām bija vien 15 minūtes, lai atvilktu elpu un uzsāktu pirmo partiju Australasian Masters turnīrā, ar melniem, klasiskā partija. Nebiju paēdis ne pusdienas, ne vakariņas, tāpēc uzgrauzu augļus, uzdzēru kafiju un dragāju tālāk. Sākums bija cerīgs - pretinieku noķēru atklātnē, bet objektīvi viņam briesmas nekur nedraudēja. Kaut kur izlaidu, pēc tam viņš izlaida, beigās likumsakarīgs neizšķirts - varēju gan pamēģināt 28...Dh4, kur acīmredzamie 29.gxh3, gan 29.Nd5 zaudē, taču baltiem ir daudz citu iespēju darīt loģiskus gājienus, un pārlieku riskēt arī nevēlējos, jo man bija aizdomas, ka riskēju zaudēt tikai es. Līdz ar to pēc 13 uzvarām pēc kārtas (6 uzvaras iepriekšējā nedēļas nogalē + 7 tagad rapidā) laiks nospēlēt arī neizšķirti, savādāk sāks vēl domāt, ka es esmu kaut kāds bots. :)


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru