otrdiena, 2015. gada 8. decembris

Karstums!

Waagh, glābiet no karstuma! Šodien kārtīgi izcepināja - ārā bija vismaz +30 grādi, bet toties kārtīgi izstaigājāmies pa pilsētu. Vispirms nogājām garām Viktorijas štata Nacionālajai galerijai. Tur kaut kāds ķīniešu izcelsmes večuks sēdēja uz sporta auto jumta, un viņu cītīgi bildēja vesela kaudze fotogrāfu. Pabrīnījos - laikam tūristi. Pēc tam izrādījās, ka viņš bija kaut kāds pasaulslavens fotogrāfs Ai Weiwei, kurš te ir izveidojis savu galeriju, kaut kādā saistībā ar Endiju Vorholu. Uzvārds man izklausījās pazīstams, bet nu paraustīju plecus un gāju tālāk. Autiņu gan es tādu gribētu!

Pie Federation square atradu ļoti interesantu atradumu, kas varētu ieinteresēt Kristeru - Ziemassvētku eglīte, veidota no LEGO! Sorry, bet tādu mājās atvest es nevaru!

Aizgājām arī līdz Viktorijas štata bibliotēkai, kas ir fantastiska celtne ar izcilu interjeru - tādā man patiktu studēt vai vienkārši kaut ko palasīt! Tur arī ir atsevišķa šaha nodaļa ar lielisku jaunāko šaha literatūru un galdiņiem, kur var vienkārši saspēlēt - uzspēlēju gan ar Leonīdu, gan ar kādu apmeklētāju, kurš pamanīja, ka sēžu pie galdiņa viens. Neuzskatīju par vajadzīgu viņu informēt, ka esmu lielmeistars, un labprāt izspēlēju pāris partijas. :)

Mazliet apskatīju arī Melburnas tirgu, kurā var nopirkt veselu lērumu suvenīru par lieliskām cenām - es to atliku uz vēlāku laiku, jo tirgus atrodas 10 minūšu gājiena attālumā no viesnīcas, uz kurieni es pārcelšos piektdien. Starp citu, lieliska viesnīca - nogājām garām, atrodas pašā centrā tieši pretī ķīniešu kvartālam. Kurā atkal apēdām Pekinas pīli - garšīgi taču!

Saule sāka svilināt, Leonīdam bija jāsteidzas uz darbu, tāpēc gājām atpakaļ. Pa ceļam iegriezāmies interesantā piparkūku darbnīcā, kurā miniatūras izskatā kā milzīga piparkūka ir izveidota visa Melburna! Man gribējās nokost gabalu no MCG (Melbourne Cricket Ground), bet sirdsapziņa neļāva. Tagad pauze uz vairākām stundām, un vakarā aiziesim uz Skydeck, kad būs lieliska vakara panorāma. Cietuma apskati atlikām uz otrdienas vakaru, jo tad būs īpašs Ghost Tour sveču gaismā!















Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru