piektdiena, 2015. gada 18. decembris

Saule cepina, bet uzvaras nāk!

Pēc muļķīgā zaudējuma 4.kārtā man ir izdevies atgūties - pagaidām 3 uzvaras pēc kārtas, stabili esmu 3.vietā ar 5 punktiem no 7, bet ceru, ka izdosies pakāpties vismaz par vienu vietu augstāk. Šādā gadījumā man ir jāuzvar pašam un ir jācer, ka galvenie konkurenti beidzot kaut kur atdos punktus! Man nav skaidrs, ko Ilingvorts un Izzats pīpē, bet rezultāti 6.5 no 7 un 6 no 7 ir vienkārši fenomenāli! Ja Ilingvortam vēl veicas un pēc ziepēm vai vismaz neskaidrībām atklātņu stadijā un vidusspēlē viņš laika trūkumā spēlē diezgan nevainojami un praktiski labu šahu, tad Izzats savus pretiniekus apēd vienkārši bez sāls. Es domāju, ka abi ir godam nopelnījuši lielmeistara normas - viens no viņiem to izdarīja jau šodien divas kārtas pirms turnīra beigām, otram ir nepieciešams nieka puspunkts divās partijās, no kurām pēdējā ir ar savu labu draugu.

Vakar forši izvizinājāmies ar velosipēdiem - mana ķivere bija diezgan jancīga, labāk būtu atstājis galvā kepku, bet noteikumi te ir diezgan stingri. Nobraucām aptuveni 13 kilometrus gar pludmali pamatīgā svelmē (virs +35 grādiem), bet bija labi! Šodien aizgāju līdz Melburnas tirgum un daudz ko labu iegādājos, tiesa, šodien bija vēl karstāks! :) Pēc šodienas uzvaras mani sazvanīja Aivars Līdums no Adelaidas, kurš Latvijas šahistu aprindās ir ļoti labi pazīstams. Apsveica mani ar uzvaru un sarunājām, ka kaut kad noteikti būs jāaizbrauc arī uz Adelaidu - šī noteikti nav mana pēdējā vizīte Austrālijā, taču viens vairs nebraukšu!

Rīt ir doma dienas pirmajā pusē apciemot Melburnas Latviešu namu, kurš acīmredzot ir atvērts! Jābūt interesanti.






2 komentāri:

  1. Atbildes
    1. Man vēl bija maza izmēra velosipēds - no malas skats noteikti spridzināja vēl vairāk! :D Atpakaļceļā Leonīds par mani apžēlojās, un apmainījāmies ar riteņiem.

      Dzēst