piektdiena, 2015. gada 4. decembris

Melburnā

Šodien tāda mierīga diena bija - no rīta kārtīgi izgulējos vēl Sidnejā, tad Vasils mani pavadīja uz lidostu, lai lidotu uz Melburnu. Sirsnīgi atvadījāmies un uzaicināju viņu ar ģimeni kaut kad nākamgad apmeklēt Rīgu - ļoti iespējams, ka arī atbrauks! Būs jāaizsūta viņam pāris markas, kas ir manā rīcībā - viņš ir liels kolekcionārs un markas kolekcionē jau 50 gadus!

Uz Melburnu lidoju ar aviosabiedrību Qantas, kas ir ļoti zolīda pasaules mēroga kompānija. Man bija iespēja izvēlēties lētākus lidojumus ar vietējiem Raiņiem Jetstar vai Tiger Airways, bet kaut kā gribējās mazliet komfortu. Pareiza izvēle! Vispār jocīgi, ka tādu milzīgu laineri skaidrā laikā diezgan normāli pakratīja - laikam kaut kādi vēji nāk no Tasmānijas salas puses, tā man vēlāk Leonīds paskaidroja. Piecu minūšu laikā temperatūra Melburnā varot nokristies par 20 grādiem - vai tā ir, kas to lai zina.

Lidostā Leonīds (Austrālijas pasākuma galvenais organizators, bijušais rīdzinieks) kavējas, bet kavējas arī mana bagāža. Citas somas iet jau pa otro riņķi, līdz man viens kungs blakus saka: "This is the moment when I usually start to worry!" Protams, viņam soma atnāk pēc kādām sekundēm, par ko viņš man noplāta tikai rokas, bet tagad es sāku satraukties! Palieku gandrīz vai viens no pēdējiem un...ir!

Mani sagaida Leonīds, un braucam uz spēļu zāli - nav pārāk daudz laika, lai dotos uz dzīvošanas vietu. Pa ceļam viņš man izstāsta savu aptuveno vīziju, ko mēs varētu sadarīt brīvajā laikā (piemēram, vienā dienā dosimies meklēt dārgumus slavenās zelta raktuvēs), pavakariņojam kaut kādā ieskrietuvē "fish and chips", un dodamies uz Weekender turnīru. Šodien viena partija, pasēdēju mazliet ilgāk, lai ieietu ritmā, bet tā kopumā viegla uzvara. Rīt trīs partijas. Līdz 11.decembrim dzīvošu pie Melburnas šaha kluba prezidenta - vieta laba, apstākļi lieliski.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru